25 maj 2008

Letno poročanje

Maj je minil, kot bi rekel "shit". Popolnoma sem bil okupiran z letnim poročilom za eno slovenskih bank, ki se je odrekla večletni navezavi z stalnim oblikovalcem in razpisala "pitch".
PREJ.
Vesel povabila in izziva sem dognal osnovno sporočilo (glede na realne podatke) - 35% več banke kot leto poprej. Kako pa naprej? Torej razviješ osnovno sporočilo, ga apliciraš na 5-6 ciljnih skupin, ki jih je naročnik določil. Poiščeš verodostojne in simpatične fotografije. Seveda v tej fazi še ne gledaš na to v katerem cenovnem razredu so fotografije, ampak le kako "cool" izgledajo v designu. Vse skupaj prelepiš s tremi velikostmi tipografije (ki je banki pisan na kožo) od 340pt do 6pt in pobarvaš z korporativnima barvama (primarno in sekundarno), kreativni direktro potrdi doda svoj kreativni delež - in že imaš image za letno poročilo. Vsaj vizualni del. Projektno vodenje doda cenovno ovrednotenje projekta in - vse skupaj predstavimo naročniku. Potek same prezentacije bom opisal v enih naslednjih objav.
POTEM pa se začne.
Fotkanje uprave. Izbira fotomaterial. Koordinacijski sestanke. Časovni načrt. Zamujanje naročnika. Ne spreminjanje "deadline-a". Delovni vikend. Delovni večeri. Delovni vikend. Preklinjanje oblikovne zasnove (lastne). Prva korektura. Koordinacijski sestanki. Zamujanje naročnika. Ego naročnika. Moj ego. Oblikovne spremembe. Prepričevanje naročnika. Zamujanje naročnika. Nespreminjanje "deadline-a". Dodatne delovne moči. Sprotno izvajanje oblikovnih sprememeb, priprave za tisk ter postavljanje angleške verzije. Obljube glede designa. Obljube glede časovnega načrta. Piknik. Spreminjanje image fotk. Iskanje novih fotk. Delna potrditev. Kompletna potrditev designa. In to danes je večer pred končno korekturo slovenske verzije poslovnega in finančnega poročila ter prve korekture angleške verzije poslovnega in finančnega dela.
Sem pa vesel, da je projekt tako daleč, da večina dela prehaja v izvedbeno oblikovanje in pa pripravo za tisk. Kar pomeni, da sem jaz svoje naredil.
Seveda sem/smo vmes prejel nov "Brief". Gre za Henkel in njegovo super lepilo "Loctite". Celoten projektni in kreativni team smo že predelali brief in pa osnovne smernice naše ideje. Da pa nebi bilo delo prelahko, moramo biti gotovi do srede, kajti v četrtek odrinemo v Berlin na TypoBerlin 08. Komaj čakam ...

Ni komentarjev: