30 maj 2008

TypoBerlin - over and out

Predavanja po moji oceni niso presegala tistih, ki jih lahko zasledim na recimo "Golden Drum-u". Vsak predstavi kaj dela, kaj razmišlja. Res pa je da so to najboljša imena svoje branže - typografi, fotografi, predstavniki collage-ov ... Glede na to, da ni bilo pretiranega vtisa, mi je dalo misliti, da sami ne odstopamo v razmišljanju in delu od svetovnih trendov.
Eno od opažanj mojih sopotnikov je, da ta branža (desing, typografija, kreativa v komuniciranju ...) v nekem velemestu ne predstavlja nič posebnega. Ni velikega medijskega pompa. Še plakata ali letaka nisem srečal v mestu. Je velika selekcija medijev in s tem selekcija ciljne skupine.
In na koncu - vsi so slej kot prej rekli "You just have to have an idea" Adijo Berlin - hvala.

Predavatelji tretjega dne (nekateri):
Rian Hughes - Desing, illustration or "imagemaking"?
Lita Talarico - The new desinger's image
Horst Moser - On magazine design
Dieter Telfser - Caution - Ostracism
Mike Salisbury - How to create legendary branding
David Berlow - Now what, type heads? ...



1 komentar:

Anonimni pravi ...

Hello. And Bye.