03 januar 2008

Konec luštnega


Danes prilagam tale akril (detalj), ki sem ga naslikal v oktobru 2007. Naslov je: "Takšen kot ti". Gre pa za portret mojih dveh klincev (Nina (3) in Gal (5)). Danes sem prvič igral Nintendo Wii. Meni se zdi sistem zares superca. Nekje sem celo zasledil, da ga množično kupujejo za domove ostrelih. Odlična ideja... Sam pa načrtujem v kratkem nakup konzole in se mi zdi, da je Wii ena boljših rešitev za moja potomca. Svet igric bosta slej kot prej spoznala. Sploh je zanimivo, da je veliko igric prilagojena tudi mlajšim igralcem. Veliko pa jih je tudi izobraževalnih - a zaenkrat (žal) še ne v slovenščini. Ta dan pa sem zaključil oz. leto začel z tremi novimi slikami. Zaenkrat samo naslovi (slike drugič):
1. Mr. NiceGuy (flumaster + akril),
2. Lederkopf (akril dodelan z žrebljem),
3. Ribji piknih (več plasti akrila)

Ni komentarjev: