06 januar 2008

Akrilni praznik


Mr. NiceGuy - flumster (2007) in akril (2008); je druga iz serije akrilov, ki so nastali čez praznike. Prva verzija tega robota je nastalo, ko me je moj sin Gal za svoj 5-ti rojstni dan, povabil kot gosta v vrtec (ki ga obiskuje) in sem malčkom risal, kar koli so si zaželeli. Največ je bilo povpraševanja po Ninja želvah ter Spidermanu. Ta robot je bil izjema.

Včeraj smo obiskali Ljubljano in 1. rojstni dan deklice Eve. Stanovanje blizu Žal je prav nekaj posebnega - vsaj za mene provincijalca. Ogromni balkoni na vsaki strani stanovanja. Celo razmerje balkonov napram pokritih prostorov je v korist balkonov. Le razgled je obupen - beton, beton , beton in nakaj malega neba. Glavno da je sreča v stanovanju. Drugače pa smo vsi bili sila ljubeznivi in vljudni, nasmejani... Še posebej jaz, ker razen gostiteljice, nisem poznal nikogar. Jedli smo "testnato" pizzo. Ni bila po mojem okusu - glede na to, da ne jem sira. Vztrajno sem iskal robove z najmanj sira - pojedel sem dva. Jebiga, če bi hotel kaj drugega bi moral reči. Smo pa pili Heineken.
Danes je tudi zadnji dan mojih 14-dnevnih počitnic. Zdaj sem "baje" spočit in polne delovnega elana. Ma k**** sem. Sploh ne vem kaj sem. Le včerajšnji večer, kjer sva si z ženo privoščila "kvalititajm" z šampusom in masažo (jaz njo) ter 69, je bil supertruper (žena je bila malo kockasta danes zjutraj). Pa otrokom baje veliko pomeni, da smo skupaj - cele dneve ... Danes pa še k sosedom, potem pa konec obiskov... Sori za slovnične.