30 julij 2008

Umetnik / Artist


Prešinilo me je razmišljanje ali je za pravega umetnika sploh bistveno področje dela? Ali lahko pravi/dober umetnik izdeluje umetnine ne glede na področje katerega se loti?
Verjetno takšna oseba ima dovolj umetniškega znanja, izkušenj in okusa, da lahko za vsako svoje delo oceni, če je dobro/vredno predstvitve. Verjetno ni vrhunski v vsem - a vseeno daleč nad začetnikom.
Pa me je zgrabilo, da se tudi jaz sprobam v novem (pravzaprav ne tako novem) področju. Zadnje čase sem se aktivno vrgel v komponiranje glasbe. Seveda mi je tudi tukaj v pomoč računalnik in cool programska oprema ter seveda Midi klaviatura YAMAHA DX 27 (ki me je spremljala že v prvem delu moje glasbene kariere - o tem kdaj drugič). Seveda sem skomponiral že prvi hit, ki ga skupaj z videom najdete če kliknete THIS ONE IS FOR YOU. Pod umetniškim priimkom: KORD

Ni komentarjev: