30 april 2008

Nazdravje


Tudi na hrvaškem je nova etiketa "Laškega" že aktualna ...
Žal se mi ni "vsedla". Lep poskus "retro" designa, žal pa pivo v 21 stoletju tega ne potrebuje. Zagotovo ne tisto v pločevinki. Potem bi morala kompletna embalaža in ponudba slediti "retro" izgledu - ti bi imelo neki globlji smisel in premik v pozicioniranju tega piva. Zamujena je bila lepa priložnost narediti nekaj "up to date". 
Embalaža za pivo Union se je po mojem mnenju bolje odrezala. Rdeč panotone (vsaj na pločevinki) ni bil najbolje izbran - a vsaj izgleda bolj prepričljivo.
Nazdravje - na boljši jutri.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Nice blog!
Hey,check out the awesome pictures you will love it!
>>>CLICK HERE!<<<
Get Free N Easy money for extra income
>>click here!
and
>>click here!
Hope U like it:-)